יום שלישי, 21 באוקטובר 2008

יומולדת

אתמול החלפתי סיפרה
בתג הגיל שלי.

אני לא ממש מעכל את המספר
ותאמת, אני כבר בשלב בחיים שאני לא מרגיש שזה כזה משנה.
יש רק פעם אחת בחיים שאפשר להיות בן 17, בן 34,
בן 22, או בן 26 כמו שאני היום.

הדבר היחידי שכן חשוב
הוא איפה אני נמצא ביחס למטרות שלי ולרצונות
שלי בחיים.

ולכן החלטתי לקדם מנהג שהתחלתי בשנתיים האחרונות.
וזה לכתוב על דף במקום בולט
את רשימת המטרות והיעדים שלי
לשנת החיים החדשה שלי.

כתבתי 10 מטרות ועוד מטרת בונוס אחת.
חילקתי את זה לנושאים כלכליים, אמנותיים, משפחתיים
והקו המחבר שלהם זה שכולם זה דברים
שאני שואף לייצר לעצמי.
אני קצת נבוך לחלוק את זה כאן

אבל מנסיון עבר
כשזה רשום על דף, רצוי אפילו עם יעד כמותי ותאריך יעד
יש למטרות נטייה להתממש בצורה פיזית
בחיים.
לפעמים מהר..לפעמים לאט...
אבל זה נותן ערך מוסף
ותחושת מימוש מאד נעימה.

אני מאחל לעצמי שנת שגשוג
עברתי כבר יותר מחצי יובל ועכשיו
אני קרוביותר לגיל 30
מאשר שהייתי לגיל 20
אבל כבר אמרתי מקודם.

המספר לא באמת משנה.
המטרות שלך כן.




יוגב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם בא לכם להשאיר תגובה...