יום ראשון, 12 באוקטובר 2008

החופש האלטימטיבי

שלום רב

זהו הפוסט הראשון של הבלוג שלי שפתחתי אותו משתי סיבות:
אני מקים יזמויות אינטרנט ושיווק וזאת דרך מצויינת לחבור לרעיונות חדשים, וגם זה בסיס נחמד לפעולות
והשנייה היא שאחד מתחומי העניין העיקריים שלי זה התפתחות אישית.
קואצ'ינג אם תרצו, שלי ושל כל מי שאני יכול לתת לו זווית חיובית על החיים.

אני אפתח בהגדרה שנתן רוברט אלן בספרו המצויין "מיליונר ברגע" על מהות החופש האישי.

חופש כלכלי:
חופש כלכלי זה מצב שלא רק שסך כל ההכנסות שלך גבוהות מסך ההוצאות שלך בחודש נתון.
זאת גם פעילות שמייצרת הכנסה פאסיבית שלאו דווקא תלוייה בזמן האישי שלך.

חופש בניהול זמנים:
זהו החופש שנובע מהחופש הכלכלי.
זהו מצב שבו כל ה-24 שעות ביממה בעיקרון עובדות לרשותך ואתה יכול לקבוע בצורה עצמאית כייצד ומתי למלא אותן
אתה חופשי ונינוח אפילו במצב שבו אתה מחליט לקחת יום חופש אחד או יותר בשבוע...
או אם אתה נוסע לחודש ויודע שתזרים המזומנים שלך פועל.

חופשי אישי:
גרורה טבעית היא המצב שבו אתה והאנשים הקרובים אלייך יכולים להנות מכוחה המלא של האהבה.
יש חופש להתחייב למשפחתך ולתחביבים שלך ללא ההכתבות היומיומית המעיקות.

חופש רוחני:
במצב כזה טבעי גם שהחקר העצמי הרוחני שלך מתחיל להתפתח.
כמו שקרה לרוברט קיוסאקי כשהוא הגיע לחירות פיננסית בגיל 47.
הוא לקח שנת חופש וגילה שהוא נהנה ללמד וככה נולדה סידרת הספרים "אבא עשיר, אבא עני"

חופש פיזי:
בריאות זה סממן אושר ועושר אולטימטיבי.
עם זמן פנוי לעיסוק בפעילות גופנית איכותית ואפשרות להשיג את התזונה הטובה ביותר
ניתן לתחזק את הגוף שנים רבות

החופש האולטימטיבי:
השילוב של כל סוגי החופש.
החופש שבו הגאון האמיתי שלכם יוצא לאור ומתאפשר לו לפעול ולהשפיע על המציאות הפיזית היומיומית

אם צריך לסכם את סכמת העושר ואושר המושלמת היא נראית ככה:

חופש כלכלי ---> חופש בניהול זמנים ---> חופש אישי ---> חופש רוחני ---> חופש פיזי ---> חופש אולטימטיבי.

כאמור את המידע הזה ועוד רבים אפשר למצוא
בספר "מיליונר ברגע" של רוברט הלן ומרק וויקטור הנסן


בברכת שבוע טוב ומוצלח



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם בא לכם להשאיר תגובה...