יום רביעי, 17 בדצמבר 2008

קניתי גיטרה!

הפוסט הספציפי הזה לא קשור במישרין
להתפתחות אישית\פיננסית או מידע דומה.
אני פשוט מתרגש לכתוב אותו ורוצה לשתף, כי כבר שנים על גבי שנים
היה לי חלום לשמוע את עצמי מנגן עם גיטרה שאפשר לחבר למגבר, ממש כמו
של "החבר'ה רציניים".

היום נכנסתי לחנות "מרום" בר"ג וקניתי טבין ותקילין
גיטרה קלאסית עם חיבור פיקאפ להגברה.
למעשה גם בפעם הראשונה חיברתי גיטרה לפדלי אפקטים והתחלתי לשחק איתם.
מאז שאני שומע מוזיקה חלמתי להפוך את זה למציאות.

אחת המטרות שלי מהשנה האחרונה הייתה להופיע לפני קהל, מטרה שהשגתי במשך השנה.
אחרי שפרצתי את "המחסום" הזה, הבנתי שאני צריך ציוד משלי כדי שאוכל לקבוע איך ומתי אני יכול לנגן.
וקניית גיטרה מהסוג הזה, זה כמו התגשמות של חזון אישי שלי.

אני לא אברבר עליו יותר מדי, אבל בצעד קטן אני רואה מסלול של מסע שלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם בא לכם להשאיר תגובה...