יום שבת, 8 בינואר 2011

השקה מחודשת, ברוכים הבאים!


שלום חבר יקר.
אני מניח שאם אתה קורא את הפוסט הזה, אז סופסוף שינסתי מותניים, בעטתי לעצמי בישבן, והתנעתי לאוויר את הגרסא החדשה של BIZ-N-PLEASURE, הבלוג שאותו אתה קורא ברגע הזה.
אם אף פעם לא שמעת עליו אל תרגיש רע ואל תצטער...למעשה אני ממש לא מופתע ותאמת? גם לא בטוח שהיית ממש סיבה שתגיע לכאן איי פעם.

זה אולי ישמע מוזר - אבל הבלוג הזה קיים כבר יותר משנתיים והוא התחיל בעצם כניסיון שלי לשתף את החוויות הראשונות שלי לגבי נושאים שקשורים להתפתחות יזמית באינטרנט והתפתחות אישית כבנאדם שהובילו לעיסוק וללמידה שלי את תחום עסקי האינטרנט.
חוץ מלהזמין כמה חברים כדי לראות לא ממש נקפתי אצבע כדי לשווק אותו. הרבה מאד דברים שרשמתי שרציתי שיהיו כאן מעולם לא עלו, וגם דיי זנחתי אותו איפה שהוא בתחילת 2009 (אם בעיצוב החדש נשארו זמני פרסום בכותרות הפוסטים תוכל לראות כמה זמן עבר מאז הפוסט האחרון עד עכשיו).

אז מה הקטע בעצם של הבלוג הזה?

אני כותב "למגירה" (או יותר נכון לתיקיות המחשב שלי) באופן קבוע על דברים שאני מגלה וחווה ביקום הזה של הפרסום באינטרנט וכמו שכל מי שטיפה מסתובב כאן גם אתה יודע שחלק מהמסע הזה מורכב מהרבה התפתחות אישית (או שככה זה שאתה בן עשרים ו...).
אני אוהב מאד לנגן וליצור מוזיקה, וגם לדבר על החיבור הזה של השיווק והמוזיקה וכל הקונספט הזה שנקרא "תרבות פופולארית".

אבל מה שבאמת חשוב כאן זה שלפעמים קראתי, לבדי, דברים שרשמתי ואמרתי לעצמי שנדמה לי שיש פה חומר שאנשים אחרים יכולים למצוא בעל ערך וזה פשוט חבל שרק אני איהנה מהם,
So to make a long story short....
עכשיו כשנחה עלינו שנת 2011 והרבה מים עברו בנהר הירקון החלטתי שהגיע הזמן להחזיר אותו לאוויר ולפרסם פה באופן יותר קבוע.

המעשה נעשה - הכנתי תכנים חדשים, שיניתי מעט את העיצוב והוספתי את הבלוג לכרטיס הביקור ואני מניח שזה יעזור קצת לחלוק רעיונות עם יזמים אחרים ואולי לחשוף קצת את מה שלמדתי בשנתיים של פעילות אינטנסיבית בזירה האינטרנטית.


מה אני חושב שתחשוב על הבלוג הזה?
אם אתה יזם מנוסה אז סביר להניח שתקלוט מיד שזאת בעצם אחת הדרכים שלי לדאוג להכרה שלי בשוק.
אם אתה יזם מתחיל אז כולי תקווה שתמצא פה כמה רעיונות שיעזרו לך להתקדם מעבר לשלב ההתחלתי והמעצבן.
אם אתה מוזיקאי, אז אחת התוכניות שלי לעתיד פה זה להביא רעיונות שיווק שיכולים לתרום להצלחה המסחרית שלך (אני יודע שזאת אחת התוכניות האישיות שלי לשנים הקרובות).
אם אתה אוהב לקרוא דברים שכותבים על כסף, אז יהיו כאן הרבה דברים כאלה גם!

****

בתאכל'ס, אני לא ממש יודע לאן הבלוג הזה ילך ואם הוא ייצא בדיוק כמו שחשבתי עליו, אבל מה שבטוח זה שגם הפעם אני לא מתכוון ממש "לשווק" את הבלוג, לא הולך לעשות לו SEO ממוקד ולא PPC ולא בטיח.
אם התוכן יהיה מעניין וירצו לשתף ברשת החברתית המועדפת, אני לא אתנגד. אם מנועי החיפוש יתפסו את מילות המפתח וישלחו לכאן טראפיק, גם לא אתנגד. אם מישהו יסכים לארח את הפטפטת שלי בבלוג אחר וזה יביא קהל לכאן, so be it. בכל מקרה המקסימום שאני אעשה זה לשים אותו בקישור על השם שלי בתגובות בבלוגים של Internet marketing...

מבחינתי האתר הזה הוא פינה שקטה וקטנה שלי לקהילה קטנה ולא שקטה באינטרנט, כדי לספר ולתת ערך על דברים מזווית העין שלי.
אשמח לרעיונות, חוויות ודיונים קונקרטיים בנושאים שעליהם הבלוג הזה מדבר (אבל בלי יותר מדי שליליות אוקיי?) ולנסות לשמור על רמה מסוימת של הומור וכייף וקלילות.

ואם קראת עד כאן, אז אני מאחל לשנינו שנת 2011 נפלאה
מקווה שתמצא את החומר כאן בעל ערך ושתחזור לבקר שוב.



בהצלחה!
(הבלוג כתוב בלשון זכר אבל בהחלט מחבב את שני המינים)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם בא לכם להשאיר תגובה...