יום שישי, 14 בינואר 2011

זה היה מתחת לאף שלך כל הזמן טפשון!


מבין שלל השיחות שלי עם אנשים שעסוקים בהגשמה ויצירה דומה
שנושא מרכזי שתמיד עולה לפני השטח זה האקט שבו צריך לשמור על דברים בצורה הפשוטה ביותר שלהם.
לא סתם הגו את המשפט "Keep it simple stupid" (או בקיצור KISS).

אנחנו חיים בעולם כ"כ מתקדם טכנולוגית עם שלל נוסחאות, אלגוריתמים, מסלולי לימוד אולטרה מסובכים
במכללות ואוניברסיטאות שלפעמים אנחנו נוטים להסתבך ולפספס את הדברים הקטנים.

לפעמים הרעיונות הכי טובים בהיסטוריה (וגם בחלק מהמקרים הכי רווחיים) נולדו כתוצאה ממשהו פשוט שהיה צריך לפתור. מן משהו, שכמו שאוהבים להגיד, היה מתחת לאף שלך כל הזמן.

כשזה מגיע לעסקים, אני לא באמת מאמין שיש סודות.
הסוד האולטימטיבי בסופו של דבר הוא שכדי לעשות הרבה כסף פשוט צריך למכור הרבה דברים.
כדי לעשות הרבה כסף, ומהר, צריך למכור הרבה דברים גם בזמן שאתה לא באמת "נמצא שם" כדי למכור (והאינטרנט הוא מקום לא רע בשביל לעשות את הדברים הלאו)

הקטע של הפשטות נובע מכך שבין כל החדשות, הקורסים, הרעיונות ומסלולי הלימודים מסתתר לו
הצורך הכי פשוט שנמצא שם רק כדי שייקחו אותו. כדי למכור משהו צריך לפתור צורך מסוים לבנאדם ולא משנה מה קורה וכמה מפותחת התרבות שלנו הצרכים תמיד יהיו שם, בצורה כזאת או אחרת.

מי היה מאמין שאנשים ישלמו כסף אמיתי כדי לקנות סחורה ווירטואלית במשחק מפגר בפייסבוק, תגידו לי??
למכור ספק אלקטרוני על גידול כלבים? כזה שבכלל נמצא אצלך במחשב? למה מה??

בסך הכל, לדעתי, המתודה של הפשטות אומרת "אם זה שם, אז תקח את זה"
ורק לשם המחשה חמודה, אני מצרף פה ווידאו ממשחק כדורגל בליגה האנגלית שבו שחקן בשם דיון דאבלין מצליח להכניע את השוער שיי גיוון (למי שלא מכיר, לא מדובר על שוער גרוע בכלל...) בצורה שדי תואמת את המסר של הפוסט הזה.

*מתנצל מראש על האיכות, חיפשתי את זה ביו-טיוב וזה השיתוף היחידי שמצאתי, בעיקר הכוונה*
:)

בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם בא לכם להשאיר תגובה...