יום ראשון, 14 בדצמבר 2008

לכל מי שחושב שישראלים הם חרא של אנשים

אני רוצה להקדיש את הפוסט הזה, לכל מי שמרגיש
שהמדינה הזאת שאנחנו חיים בה קצת לוחצת עליו.
מי שמרגיש בפנים שמדובר במקום הכי נוראי עליי אדמות.
אני רוצה לתת לכם משימה.
משימה כזאת, שאולי תפתיע אתכם (אם אף פעם לא עשיתם את זה)
ואולי תוכל לייצר הרגשה חיובית ומדהימה בימים האלה שנראה ששום דבר לא הולך.

וזה הולך ככה.
אתם מכירים את הסיטואציה הזאת שבה אתם נוסעים במכונית ואתם צריכים לפנות ימינה, כשלמעשה מסתבר שפספסתם את כל התור של המכוניות ואז אתם צריכים להידחף ויוצא לכם "לריב" על מיקום עם האוטו ליד הכניסה לפנייה ימינה?
אני רוצה שבאחת הפעמים שבהן אתם נוסעים במכונית למקום כלשהו
תעשו את הדבר הבא:
אני רוצה שבמכוון או "שבטעות" תגיעו למצב שאתם צריכים לפנות ימינה, רק שאתם לא תעשו את זה בזמן שאתם מחכים בתור עם המכוניות, אלא תעקפו את כל התור ותגיעו עד להתחלה.

עכשיו לפני שאתם אומרים "מה לעזאזל זה אמור לתת לי", אני רוצה להמשיך
ולתת לכם תרגיל קטן.
תגיעו לתחילת התור. תעקפו את כולם, תגיעו עד למכונית שלידה אפשר להיכנס (לא לחסום את התנועה של אלה שרוצים לנסוע ישר בבקשה, וגם שלא תהיה תאונה חס וחלילה).

אם אתם כבר עושים את מה שאני רוצה שתעשו, אז מצוין אתם כבר בעניינים, אם לא אז פשוט...תעשו את זה.
תסתכלו אל הנהג שבמצב רגיל הייתם מנסים להידחף לפניו, תעשו פרצוף שהוא חצי מחייך וחצי מתנצל.
ותעשו סימן עם היד שמסמן לנהג שאתם מבקשים להיכנס לפניו לתור, רצוי אפילו עם סימן שלום לפני.

אני מוכן להתחייב על דפי הבלוג הזה שב 96% מהמקרים, הנהג שתבקשו ממנו להיכנס ייתן לכם להיכנס, בלי מריבה ובלי כלום.
וכהיקש של אותה פעולה תחשבו על זה:
כל אותן הפעמים שבהן ניסיתם להידחף בכוח בכביש, או שנדחפו עליכם בכביש, יכלו להראות כ"כ אחרת אם רק הייתם מבקשים לעשות משהו ממי שנמצא שם, ולא לכפות עליו את מה שאתם רוצים.
תחשבו על כל אותם פעמים שהייתם עצבניים ורבתם עם נותן השירות ב"הום סנטר", או המלצרית בחוף הים, או כל דוגמא אחרת שעולה בראש.

שמעתי הרבה פעמים (מחברים שלי ומהפה שלי עצמי) שישראלים הם חרא של אנשים, מניאקים תחמנים שלא יהססו לדפוק אותך, ויתנו לך שירות גרוע.
אבל לפעמים זה קורה פשוט בגלל עניין של גישה מעפנה.
לפעמים פשוט בגלל חוסר בסיסי בתקשורת מכבדת אנחנו תופסים את עצמנו מתכתשים
בכל מיני מצבים עם הסובבים אותנו.

לפעמים פשוט צריך לעשות את הדבר הנכון.
ולבקש נכון.
לפעמים התוצאות יכולות להיות שונות לגמרי מהנורמה שכולם התרגלו אליה.

ותנסו את זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם בא לכם להשאיר תגובה...